1 grudnia 2014

Calvin Klein IN2U.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jeden z pośród moich ulubionych zapachów. A jest nim Calvin Klein IN2U. Zapach poznałam przez moją mamę, później tak mi się spodobał, że bardzo pragnęłam go mieć. Pierwszą buteleczkę tego pięknego zapachu dostałam chyba 2 lata temu na święta. Buteleczka miała 100 ml i wystarczyła mi prawie na rok! Zapach był bardzo mocny i trwały, a co za tym idzie nie było trzeba co 5 minut się psikać, by poczuć zapach na nowo :)




Zauważyłam, że ten zapach jest dość popularny i wiele osób go sobie ceni, zresztą nie ma się czemu dziwić, bo jest naprawdę ładny. Bardzo podobał się również moim koleżankom, które zawsze pytały czym tak ładnie pachnę. Moja mama używa go od dawna i nie ma mowy żeby jej się znudził :) Co do flakonu to osobiście widziałam ładniejsze, ale ten nie jest najgorszy. Z jednej strony jest prosty i biały i chyba to najbardziej mi się w nim podoba, taka klasyka i prostota. Ale z drugiej strony jest duży, ciężki i niezbyt poręczny. Sam zapach to połączenie lekkiej słodyczy z cytrusami, dla niektórych może być trochę duszący, ale nie dla mnie - uwielbiam słodkie zapachy. Na początku pachnie dość mocno, ale z czasem zapach się zmienia i jest bardzo przyjemny dla nosa - przynajmniej mojego :) Czytając różne opinie na blogach (ale nie tylko, bo jak wiadomo, Calvin Klein stworzył go z myślą o młodym pokoleniu) większość dziewczyn pisała, że jest to zapach bardziej dziewczęcy, czy też młodzieżowy, ale ja zupełnie się z tym nie zgodzę. Jak dla mnie to zapach jest bardzo kobiecy i kojarzy mi się trochę z takim luksusem. 





Jego nuty zapachowe to:  sycylijska bergamota, różowy grejpfrut, liście czerwonej porzeczki, orchidea miodowa, biały kaktus, drewno czerwonego cedru, ambra oraz wanilia. 

Moja buteleczka, co widać(albo i nie), trochę już przeszła. Nosiłam ją w torebce razem z pilniczkiem i milionem innych rzeczy przez co trochę się poharatała. Tak mi się spodobał, że nosiłam go zawsze i wszędzie, codziennie się nim psikałam. Pod koniec zapach trochę mnie już nudził, ale to moja wina, bo używałam przez prawie rok cały czas jednego zapachu. Ale teraz chętnie bym do niego wróciła :) 



Znacie ten zapach? Ja z zapachów Calvina Klein'a znam tylko ten i Euphorie, która niezbyt przypadła mi do gustu, kompletnie nie mój zapach. Myślę, że z chęcią jeszcze kiedyś wrócę do IN2U. Ten piękny kobiecy zapach możecie znaleźć między innymi na stronie iperfumy, gdzie kupicie go po naprawdę okazyjnej cenie, a mianowicie 79 zł! Czyli o 70 zł taniej niż np. w Rossmannie. Możecie również znaleźć zapach dla niego, który dorwiecie za 88,36 zł (za 100 ml)! Zbliżają się święta, więc warto się porozglądać i wyhaczyć coś poniższej cenie :)

Troszkę się o nim rozpisałam, ale jest to zapach naprawdę godny polecenia :) 


____________________________________________________
Z każdym postem staram się aby zdjęcia były coraz ładniejsze i wyraźniejsze, bo z własnego doświadczenia wiem, że kiedy zdjęcia są ładne to i notki się chętniej czyta. Choć zima czasami mi na to nie pozwala ze względu na to, że w ciągu dnia ciągle jest ciemno i ponuro... no cóż, taki jej urok :)
____________________________________________________
Zapraszam do polubienia mojego konta na bloglovin'ie :)

30 komentarzy:

  1. Nie znam go, jestem bardzo ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jakiś czas temu przyuważyłam tą wodę toaletową- właśnie w blogosferze! Niestety do tej pory nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z jej zapachem, czego bardzo żałuję. Tym bardziej, że jestem wielką fanką produktów zapachowych od Calvin Klein'a :)
    Od pewnego czasu na co dzień używam wody perfumowanej "Euphoria" właśnie tej marki. Jak dla mnie jest MEGA, sprawdza się w 100%. Trwała, subtelna, wydajna, elegancka- czego chcieć więcej? :D Jestem pewna, że zapach, który Ty opisujesz jest tak samo perfekcyjny!

    PS. Zaś jako wielbicielka "CK" na pewno jeszcze kiedyś pokuszę się o zakup "In2U"- a jeżeli Ty też jesteś miłośniczką Klein'a, to proponuję zapoznać się z zapachem "Euphori", powinien przypaść do gustu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Escadę, pachnie przepięknie♥ ale co do Euphorii to tak jak napisałam, totalnie nie mój gust, nie podoba mi się. A IN2U bardzo polecam, na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. Znam zapach, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) zaciekawiłaś mnie zapachem CK ponieważ jak dotąd jakoś pobłażliwie spoglądałam w ich stronę z niewiadomego powodu...przy najbliżej okazji gdy będę w perfumerii nie omieszkam przetestować tego zapachu na własnej skórze :D może na jakiś czas "zdradzę" swoją ukochaną Chloe ;) obserwuję i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Możesz kupić na początku jakąś małą buteleczkę żeby zobaczyć czy zapach Ci się podoba :)

      Usuń
  5. tego ck akurat nie znam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/animal-print.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaa tak samo uwielbiam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach znam i kiedyś był przeze mnie namiętnie maltretowany :D Z Calvina Kleina mam obecnie zapach Beauty. Piękny zapach na co dzień, gdy mam go na sobie babcia za każdy razem pyta co to jest (i nie tylko babcia :D ) . Jeżeli nie miałaś z nim styczności koniecznie zajrzyj do drogerii lub perfumerii :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. zapachu niestety nie znam, ale szminka ma piękny kolor :) Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachu nie znam, ale bardzo fajnie czyta się Twoją notkę. Szczerość i zadowolenie aż biją na kilometr :)

    OdpowiedzUsuń
  10. IN2U jest ładnym zapachem , z kolei Euphoria również nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tak samo. Pod koniec zapachy mi się nudzą :(
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  12. wąchałam podobał mi się bardzo ale nie był trwały jak się popsikałam,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go po kilku godzinach nie czułam, a wszyscy dookoła tak :)

      Usuń
  13. mmm muszę ocenić jak będę w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachu nie znam, ale z pewnością przy okazji powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z CK znam tylko wspomnianą Euphorię, a zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo słyszałam o tym zapachu:)


    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacji również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam świra na punkcie perfum... a tego zapachu nie znam! Pora nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny perfum, ale jak dla mnie raczej na lato. Piękne fotki

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja przyjaciółka miała ten perfum i rownież mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam zupełnie, moim ulubieńcem jest Sexy Amber od MK. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety zapachu nie znam, ale okulary ze zdjęć cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)