17 grudnia 2014

Dermedic: Płyn Micelarny Hydrian3 Hialuro.

Dzisiaj mam dla Was kilka słów o Płynie Micelarnym firmy Dermedic z serii Hydrain3 Hialuro. Nie wyobrażam sobie życia bez płynu micelarnego. Twarz, jeżeli chodzi o pielęgnację ciała jest dla mnie najważniejsza. Staram się używać jak najwięcej płynów micelarnych, a jak najmniej wody kranowej, która jest strasznie zanieczyszczona. Przemywanie twarzy samym płynem micelarnym wpłynęło na korzyść dla mojej skóry. Jest gładka i problemy z nią nie występują już tak często jak wcześniej - Polecam zmienić nawyki :) Jeżeli chodzi o płyny Micelarne to mam już swojego ulubieńca, a jest nim hipoalergiczny płyn z Białego Jelenia, ale uwielbiam testować nowości - może kiedyś któryś zastąpi jego miejsce? :)



Kilka słów ze strony:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • Nie podrażnia oczu
  • Przebadany okulistycznie
  • Hypoalergiczny

Buteleczka zawiera 100 ml płynu. 
Tutaj możecie poczytać więcej na jego temat.





Płyn przeznaczony jest dla skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej, nie podrażnia oczu, skóra po umyciu twarzy nie jest ściągnięta, a wręcz przeciwnie, jest nawilżona i miękka. Co do zapachu to ciężko stwierdzić. Mi on od początku przypominał zapach kleju szkolnego, ale chyba jest to zapach ogórka ;d W każdym bądź razie jest to bardziej świeży zapach. Nie zatyka porów. Buteleczka ma wygodną aplikację i możemy go bez problemu wrzucić do torebki nie martwiąc się, czy produkt się rozleje.
Płyn bardzo dobrze zmywa słaby makijaż, przy mocniejszym niestety trzeba trochę potrzeć wacikiem, przynajmniej na oczach. 





Moja ocena tego płynu to 8/10. Niestety nie spełnia najważniejszego zadania. Płyn micelarny ma zmywać makijaż w 100%, ten niestety zmywa go tylko w 80% :(
Bardzo polecam go osobom, które nie malują się zbyt mocno.


Macie swojego ulubieńca w kategorii oczyszczania twarzy?

Zapraszam Was na stronę:

7 komentarzy:

  1. Ja sięgam po biedronkowy płyn micelarny, jednak ten też nie radzi sobie u mnie z makijażem tak jakbym chciała;(

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z moich ulubionych płynów micelarnych, bardzo go lubię i świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam, ja ostatnio zmywam makijaż oliwką lub olejkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i ja mam też takie zdanie o nim, do zmycia makijażu to się nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam płyny micelarne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)