5 grudnia 2014

Eveline nr 912 - Red Nails

Kilka dni temu prezentowała Wam lakier Eveline z tej samej serii, ale o odcieniu nr 922. Jeżeli ktoś czytał to wie, że bardzo byłam z niego zadowolona. Spełnił moje oczekiwania w 100%. Czy tak samo było z tym? Poniższy lakier to lakier o odcieniu bardzo ładnej czerwieni nr 912. 








Opakowanie lakieru jak każde inne, zapach jak każdy inny... ale sam lakier zupełnie inny od wszystkich :) Ta seria lakierów zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Bardzo, bardzo zaskoczyła mnie swoją trwałością. Lakier ma przepiękny kolor, lubię czerwień na paznokciach jak prawie każda kobieta i połowa mężczyzn na tym świecie. Lakier ma rzadką konsystencję, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, dla mnie to wręcz zaleta. Dobrze się rozprowadza, a to za sprawą dużego i szerokiego pędzelka. Kryję płytkę paznokcia po pierwszej warstwie, a za drugą nadaje jemu głębszego koloru. Szybko schnie. Firme Eveline cenię sobie już od dawna, większość kosmetyków jakie miałam tej firmy sprawdziła się u mnie idealnie.

Tak wygląda lakier na paznokciach:




A tak wygląda lakier na paznokciach po 8 dniach!!
Wiadomo, że nie wyglądają idealnie, ale inne lakiery na paznokciach wyglądają tak już po 3-4 dniach! :)


Zapraszam Was na:
Lakier w tym odcieniu i nie tylko znajdziecie tutaj

24 komentarze:

  1. cudowny kolorek, jestem pod wrażeniem trwałości, rzadko kiedy spotyka się takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, dlatego tym jestem bardzo zachwycona :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach, jestem jej wierna od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromny plus za trwałość, muszę kupić ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czerwień na paznokciach! świetne połączenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czerwono! Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet po 8 dniach nie wygląda tragicznie , więc za to wielki plus! Kolor jest piękny idealny na okres świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki odcień szczególnie w okresie jesienno zimowym, gdy wszystko szare i czarne ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwony ale jeszcze nie znalazłam mojego idealnego koloru :) teraz zabieram się za próbowanie tego z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czerwień na paznokciach, ten jest przepiękny :) chciałabym mieć takie paznokcie :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pazurki:),pasuje Ci czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piękne paznokcie, naszła mnie ochota przez twój wpis na mega czerwone paznokcie!!
    Co kochana powiesz na wspólną obserwację?

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam właśnie ten sam lakier eveline czerwony na pazurkach - uwielbiam go :) tez niedługo będzie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)