4 grudnia 2014

Nowości

Dziś przychodzę do Was z nowościami, ale w trochę innej formie, w formie filmiku :)
Zapraszam do oglądania:


Brelok - H&M,
Pomadka - kosmetykizameryki,
Podkład w musie - kosmetykizameryki,
Maseczka- Rossmann,
Odżywka, Szampon - Rossmann,
Maska nawadniająca, serum nawadniające i płyn micelarny - Dermedic / Fanpage
Lusterko, długopis, notes, taśma do ćwiczeń, masło do ciała i próbki dostałam od firmy Plazanet. Jestem bardzo zadowolona z zawartości ponieważ ostatnio zaczęłam nad sobą pracować i trochę się ruszać. Taśma jest świetna :)
Dwa oski o zapachu lawendy i truskawki, podgrzewacze, pałeczki zapachowe i inne - PartyLite / Fanpage
Ostatnią nowością jest wygrana z rozdania u Kosti - ŚwiatKosti  <-- zapraszam!


na kolejną część zapraszam już niedługo! :)
Co myślicie o takiej formie? Niestety jakość nie powala po wgraniu na yt...

_______________
Osoby mające konto na bloglovinie zapraszam:


12 komentarzy:

  1. Ta forma podoba mi się najbardziej! :)
    A pomadka bardzo mnie zainteresowała.

    Zapraszam serdecznie na moją nową notkę, która jest o pomaganiu chorym dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszedł ten filmik- jestem pod wrażeniem! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za filmikiem, bardzo przyjemna forma przekazu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiłam maskę Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ogromne zakupy! Teraz tylko czekać na recenzje kolorówki jak i pielęgnacji :) btw. może i na nawet wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bywało więcej, ale jestem zadowolona :) Recenzje pojawią się już niedługo. A wosków sama jestem bardzo ciekawa, bo nie miałam jeszcze okazji ich palić, ale przez opakowanie pachną obłędnie <3

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się taka forma przekazu. Sama planuję nagranie jakiegoś filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych nowości. :) Forma filmiku bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)