26 listopada 2014

Pielęgnacja twarzy, kuracja łagodząca z naparu z 4 ziół.

Nigdy nie przywiązywałam zbyt dużej uwagi do pielęgnacji swojej skóry na twarzy. Nie kremowałam jej żadnymi kremami, wielce jej nie pielęgnowałam. Jedynie myłam ją wodą z kranu. Moja skóra była raczej normalna, nie sucha, ale skłonna do wyprysków. Jakiś czas temu zaczęłam używać podkładu z Revlona, który zniszczył moją skórę w takim stopniu, że długo później nie mogłam doprowadzić jej do poprzedniego stanu. Używałam kremu z Bambino, który wcześniej radził sobie z moją skórą, jednak teraz nie dał rady. Wtedy z pomocą przyszedł mi krem, a raczej kuracja łagodząca od firmy kosmetykiDLA. Jest to krem do cery naczynkowej i dotkniętej trądzikiem różowatym na bazie świeżego naparu z 4 ziół. Pani Marta z firmy kosmetykiDLA dała mi kilka wskazówek, do których od razu się dostosowałam. Przestałam myć buzię wodą z kranu, w sumie to w ogóle jej nie myję, tylko codziennie dokładnie przemywam płynem micelarnym + smaruję buzię kuracją i wiecie co? Z czasem wszystkie zaczerwieniania poschodziły mi z buzi, a teraz w ogóle się nie pojawiają. W końcu mam gładką buzię i mogę wyjść na zewnątrz bez makijażu! :)





Opakowanie ma 30g, konsystencja kremu nie jest w sumie ani rzadka, ani gęsta. Krem jest bardzo wydajny. Kolor na początku może trochę przerazić, ale nie ma czego się bać, bo pochodzi on od świeżego, naturalnego naparu z ziół. W zapachu nie wyczuwam nic poza orzechem włoskim, który jest bardzo intensywny. Aplikacja kremu jest bardzo łatwa ponieważ opakowanie ma pompkę :)





Kilka słów ze strony: kosmetykiDLA:

"Świat kosmetyków naturalnych to zdrowie, witalność i piękno, dlatego też Kosmetyki DLA wraz z jednym z największych autorytetów  fitoterapii, stworzyły najlepszą, kompozycję składników w preparacie dedykowanym do pielęgnacji cery dotkniętej rozszerzonymi naczynkami i problemem trądziku różowatego.
Regularne stosowanie kremu wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, zmniejsza ich skłonność do rozszerzania się a tym samym trwałego zaczerwienienia skóry.  Skutecznie zapobiega zmianom grudkowo - krostkowym. Utrzymuje prawidłową równowagę flory bakteryjnej i  już po pierwszym użyciu  łagodzi i niweluje podrażnienia.
Skuteczność potwierdzona badaniami:
- zmniejsza intensywność rumienia,
- przyspiesza gojenie ran i wyprysków,
- poprawia nawilżenie,
- poprawia elastyczność i jędrność oraz wygładza skórę, 
- wyrównuje jej koloryt"






Jestem bardzo zadowolona z tej kuracji i bardzo się cieszę, że miałam okazję ją przetestować. Moja skóra nie jest już sucha. Wcześniej skóra na nosie odchodziła mi płatami, a teraz nie zauważyłam ani jednej suchej skórki. Koloryt skóry faktycznie się wyrównał, mam wrażenie nawet, że skóra stała się ciemniejsza. Producenci obiecują, że skóra stanie się gładsza i faktycznie, nie kłamią :)

Koszt tej kuracji to 36 zł, moim zdaniem warto zaopatrzyć się w ten kosmetyk. Szczególnie polecam osobom, które mają problemy skórne. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zagości ona w mojej kosmetyczne :)

Serdecznie zapraszam Was na stronę:

gdzie możecie przejrzeć resztę tych cudownych kosmetyków.
A tutaj dowiecie się gdzie możecie kupić kosmetyki firmy kosmetykiDLA :)


(Przepraszam, ale mam jakiś problem z czcionką :()



14 komentarzy:

  1. bardzo fajna kuracja;) skusiłaś mnie tym, że wyrównuje koloryt i znikają zaczerwienienia :) pomyślę nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam ze kosmetyki sa dobre ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny ma kolor. Piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* Niestety za okem jest ciemno i ciężko o jakieś ładne zdjęcie :(

      Usuń
  4. słyszałam wiele pozytywów o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm też słyszałam, a w zasadzie czytałam mega dużo pozytywnych opinii o tej firmie, może będzie mi dane coś przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddam wszystko zeby zaczerwienienia z mojej twarzy znikly , juz nie wiem czym je maskowac :/
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/tidebuy-cheap-women-tops.html

    OdpowiedzUsuń
  7. firma ciekawi mnie od dawna i zapewne niedługo po nią sięgnę, a tą kurację z pewnością zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, kosmetyki naturalne jednak działają cuda :)

      Usuń
  8. Świetna jest ta seria kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama bym ją przetestowała

    _______________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. www.meyonn.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia z orzechami !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo zaskakujący :D Chętnie przetestowałabym ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)