16 listopada 2016

Woda kokosowa RIRI


Woda kokosowa ma masę właściwości i jest bogata w 5 podstawowych elektrolitów - jony potasu, wapnia, sodu, magnezu i fosforu. Elektrolity odgrywają bardzo dużą rolę w funkcjonowaniu naszych nerwów, serca oraz mięśni.





Od producenta:
Marka RiRi Acqua di Cocco powstała w odpowiedzi na rosnący popyt na wodę kokosową. Nasi specjaliści z zespołu z San Pellegrino Terme od lat współpracują z farmerami i plantacjami orzechów kokosowych na całym świecie.Dzięki własnym badaniom określiliśmy idealne warunki do zbioru najlepszej jakości orzechów kokosowych.Im więcej dowiadywaliśmy się o wodzie kokosowej i jej unikalnych zaletach zdrowotnych, z tym większą pasją chcieliśmy dzielić się tym produktem ze światem.Znalezienie odpowiedniego smaku zajęło nam ponad dwa lata testów.Powstała w 2013 r. firma RiRi Acqua jest jedną z wiodących włoskich firm wielonarodowych w branży napojów funkcjonalnych, superżywności i produktów ekologicznych, która prowadzi badania, produkcję i dystrybucję.Wspierając naszych Partnerów skutecznymi strategiami sprzedaży i marketingu handlowego, sprzyjamy ich konkurencyjności oraz innowacyjności.Dzięki doświadczeniu i kwalifikacjom wielonarodowego zespołu, łączymy wiedzę z branży FMCG, mody i sektora finansowego w budowaniu przewagi rynkowej. Woda kokosowa RiRi Acqua di Cocco rozlewana jest prosto do szklanych butelek na ekologicznych plantacjach orzechów kokosowych w Azji Południowo-Wschodniej, a nasza sieć dystrybucji rozwija się na całym świecie.

Powyższa woda jest w 100 % naturalna i pochodzi prosto z kokosa. Po otwarciu trzeba spożyć ją w przeciągu dwóch dni. Szczerze mówiąc na początku nie bardzo przypadła mi do gustu, bo jej smak był dla mnie czymś nowym, czego wcześniej nie próbowałam. Z czasem jednak ta woda bardzo mi zasmakowała i chciałam więcej. Ma cudowne właściwości i wspaniały, słodki, egzotyczny smak. O właściwościach tej wody, powiem tylko, że naprawdę świetnie nawadnia organizm. Do pracy biorę zawszę litr wody i nie raz i to jest za mało. Kiedy brałam ze sobą wodę kokosową to o połowę mniej chciało mi się pić.

Woda ma szerokie zastosowanie. Można dodawać ją do ciast, do drinków lub pić ją jako czystą, ma również zastosowanie w kosmetyce.
 Woda zamknięta jest w szklanej butelce, a na etykiecie przeważa barwa zielona. Idealnie mieści się w każdej torebce. Jeżeli chcecie poczytać sobie więcej o tej wodzie jak i o jej zaletach to zapraszam Was na stronę:  http://riri.pl :)

Koszt wody to ok. 10 zł za buteleczkę. Wcześniej w ogóle nie skusiłabym się na jej zakup, ale teraz rozumiem dlaczego tyle kosztuje. Jest to produkt naturalny, który posiada składniki potrzebne naszemu organizmowi.  Dzisiaj możecie kupić wodę na stronie RIRI z darmową przesyłką! :)


6 komentarzy:

  1. Coraz bardziej interesują mnie takie produkty; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam kiedyś wodę z innej firmy i też na początku mi nie posmakowała, ale później była nawet dobra :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota Kasprzak21 sierpnia 2018 18:17

    Już po raz kolejny czytam i słyszę, że woda kokosowa jest bardzo dobra dla naszego zdrowia. Dla mnie jako aktywnej biegaczki jest tym lepsza, że znakomicie uzupełnia elektrolity które są niezwykle ważne. Wykonując dużą aktywność fizyczną tracimy wiele elektrolitów i jak napisano na https://radioklinika.pl/elektrolity ich bieżące uzupełnianie jest niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)