16 listopada 2016

Woda kokosowa RIRI


Woda kokosowa ma masę właściwości i jest bogata w 5 podstawowych elektrolitów - jony potasu, wapnia, sodu, magnezu i fosforu. Elektrolity odgrywają bardzo dużą rolę w funkcjonowaniu naszych nerwów, serca oraz mięśni.





Od producenta:
Marka RiRi Acqua di Cocco powstała w odpowiedzi na rosnący popyt na wodę kokosową. Nasi specjaliści z zespołu z San Pellegrino Terme od lat współpracują z farmerami i plantacjami orzechów kokosowych na całym świecie.Dzięki własnym badaniom określiliśmy idealne warunki do zbioru najlepszej jakości orzechów kokosowych.Im więcej dowiadywaliśmy się o wodzie kokosowej i jej unikalnych zaletach zdrowotnych, z tym większą pasją chcieliśmy dzielić się tym produktem ze światem.Znalezienie odpowiedniego smaku zajęło nam ponad dwa lata testów.Powstała w 2013 r. firma RiRi Acqua jest jedną z wiodących włoskich firm wielonarodowych w branży napojów funkcjonalnych, superżywności i produktów ekologicznych, która prowadzi badania, produkcję i dystrybucję.Wspierając naszych Partnerów skutecznymi strategiami sprzedaży i marketingu handlowego, sprzyjamy ich konkurencyjności oraz innowacyjności.Dzięki doświadczeniu i kwalifikacjom wielonarodowego zespołu, łączymy wiedzę z branży FMCG, mody i sektora finansowego w budowaniu przewagi rynkowej. Woda kokosowa RiRi Acqua di Cocco rozlewana jest prosto do szklanych butelek na ekologicznych plantacjach orzechów kokosowych w Azji Południowo-Wschodniej, a nasza sieć dystrybucji rozwija się na całym świecie.

Powyższa woda jest w 100 % naturalna i pochodzi prosto z kokosa. Po otwarciu trzeba spożyć ją w przeciągu dwóch dni. Szczerze mówiąc na początku nie bardzo przypadła mi do gustu, bo jej smak był dla mnie czymś nowym, czego wcześniej nie próbowałam. Z czasem jednak ta woda bardzo mi zasmakowała i chciałam więcej. Ma cudowne właściwości i wspaniały, słodki, egzotyczny smak. O właściwościach tej wody, powiem tylko, że naprawdę świetnie nawadnia organizm. Do pracy biorę zawszę litr wody i nie raz i to jest za mało. Kiedy brałam ze sobą wodę kokosową to o połowę mniej chciało mi się pić.

Woda ma szerokie zastosowanie. Można dodawać ją do ciast, do drinków lub pić ją jako czystą, ma również zastosowanie w kosmetyce.
 Woda zamknięta jest w szklanej butelce, a na etykiecie przeważa barwa zielona. Idealnie mieści się w każdej torebce. Jeżeli chcecie poczytać sobie więcej o tej wodzie jak i o jej zaletach to zapraszam Was na stronę:  http://riri.pl :)

Koszt wody to ok. 10 zł za buteleczkę. Wcześniej w ogóle nie skusiłabym się na jej zakup, ale teraz rozumiem dlaczego tyle kosztuje. Jest to produkt naturalny, który posiada składniki potrzebne naszemu organizmowi.  Dzisiaj możecie kupić wodę na stronie RIRI z darmową przesyłką! :)


4 komentarze:

  1. Coraz bardziej interesują mnie takie produkty; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam kiedyś wodę z innej firmy i też na początku mi nie posmakowała, ale później była nawet dobra :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)