24 listopada 2016

Nowości |Aliexpress|Goodies|iPerfumy|Perfumy-Perfumeria|

Ostatnio przybyło mi dość sporo nowych rzeczy, które chciałam pokazać Wam w jednym wpisie, jednak doszłam do wniosku, że jest ich tak wiele, że być może porozbijam je na kilka postów. Dzisiaj pokażę Wam tylko malutką część z nich, bo nie da się ukryć, że przykuwają one uwagę swoim wyglądem.
 Wybór wszelkiego rodzaju case'ów na aliexpress jest tak wielki, że ciężko się w ogóle na cokolwiek zdecydować! Ten powyższy podobał mi się już od dawna, więc bez wahania się wrzuciłam go do koszyka i kupiłam. Uważam, że te silikonowe najlepiej chronią telefon, bo osłaniają naszego  smartphona z każdej strony - nie dość, że z tyłu i po bokach to jeszcze z przodu. Ten dodatkowo posiada zaślepki na ładowarkę i słuchawki, co delikatnie widać u dołu zdjęcia.
Zaś kiedy zobaczyłam to etui z poniższego zdjęcia to od razu wiedziałam, że chce je mieć. Nadruk przepiękny, bardzo kolorowy i świetnie wykonany!


To już uzależnienie! Moja kolekcja wosków Yankee Candle cały czas się powiększa i będzie powiększać, bo pałam do nich tak wielką miłością, że nie potrafię przejść obok nich obojętnie. Snowflake cookie i Snow in love są zapachami miesiąca na Goodies, a Macaron treats jest nowością. Wszystkie mają przeurocze opakowania i prześlicznie pachną. Już niedługo pojawią się recenzje, a jeden z nich będziecie mogły wygrać u mnie na Instagramie lub blogu! :)

Już nie raz wspominałam, że zakupy w drogerii internetowej iPerfumy to dla mnie wyczekiwanie na piękne paczuszki. Uwielbiam tą drogerię za to, że znajdę w niej wszystko czego szukam. Tym razem wzięłam elixir wygładzająco - nawilżający do włosów firmy L'biotica, którego dokładną recenzję przeczytacie TUTAJ, antybakteryjny żel do rąk o zapachu świeżej truskawki firmy Bath & Body works oraz kolejny wosk Yankee Candle, ale tym razem jest to zapach Ebony & Oak.
Ostatnio zrobiłam też swoje pierwsze zakupy w drogerii Perfumy-Perfumeria, gdzie kupiłam kilka cudnych produktów. Bardzo Wam polecam, bo wybór wszystkiego jest również bardzo duży. Wybrałam szampon Batiste, który akurat mi się skończył, a ten w matrioszki jest moim ulubionym. Kolejną rzeczą jaką zamówiłam jest płyn micelarny Bonjois w opakowaniu, które bardzo mnie przyciągnęło swoim wyglądem. Do mojej kolekcji mgiełek z Victoria's Secret dołączył zapach "night", który uwodzi swym pięknym zapachem! W całym zamówieniu nie mogło zabraknąć również szminek do ust. Wybrałam oczywiście te w odcieniu różu: Astor Soft Sensation - 201 Bright Pink oraz Rimmel London Lasting Finish - 5

Co sądzicie o moich małych nowościach, bo ja jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego!! :)
Zapraszam Was kochane na mojego Instagram'a, tam będziecie ze mną na bieżąco, bo bywam na nim częściej niż na blogu a zdjęcia nie raz pojawiają się jedne za drugim :)

8 komentarzy:

  1. To etui na telefon z flamingiem jest ekstra, też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana, w poprzednim poście jest dokładna recenzja tego olejku :)

      Usuń
  3. Wszystkie kosmetyki bardzo mnie ciekawią!
    Będę musiała sprawdzić, które będą moimi ulubionymi :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudnych nowości. Używam aktualnie tego szamponu Batiste i ma przepiękny zapach, chyba zostanę tylko przy tym. :) A telefon ma piękne nowe ubranko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej perfekcyjne zdjęcia! Również zamawiam case na ali - mega wybór i te ceny ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakupy mi się podobają :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne etui!
    I ten zapach od vixtoria secret również mnie ciekawi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)