2 września 2016

daily look.

Piękną pogodą będziemy mogli cieszyć się jeszcze przez kilka dni. Osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem upałów, ale w tym roku było ich tak mało, że aż za nimi zatęskniłam. Tak jak pisałam we wcześniejszym poście, korzystam z wolnych chwil jak najbardziej się da, więc spacer we dwoje jest jak najbardziej na tak! Przy okazji mam dla Was zdjęcia w bluzce i białymi spodniami, które przedstawiałam Wam w TYM poście. Pisałyście, że bardzo chętnie zobaczyłybyście mnie w tym zestawie, ale z racji tego, że na buty do kostki jest jeszcze za ciepło to postanowiłam zamienić je na slip on z wężowym print'em.



Bluzka z bordowym napisem pochodzi ze sklepu New Yorker i kupiłam ją na początku miesiąca za 29.99 zł. Na nogach mam klasyczne białe rurki z Zary i trampki typu Slip On z wężowym print'em, które kupiłam w zeszłym roku w H&M, a w tym kompletnie o nich zapomniałam. Dodatki stanowią szare okulary z lustrzanymi szkiełkami z aliexpress oraz pastelowa torebka kupiona w New Look.
Zestaw bardzo prosty, ale w takich czuje się zdecydowanie najlepiej!


8 komentarzy:

  1. Buciki przykuły moją uwagę :) Całość bardzo fajnie połączona :)

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wszystko ze sobą połączyłaś. Piękna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie znosze upalow ale temperatura na poziomie 20 kilku stopni jest idealna <3 fajny zestaw szczegolnie chetnie nosze jasne kolory wlasnie latem oraz wczesna jesienia :) super buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look, biel to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) Torebka megaaaa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)