26 września 2016

Biała perła - Krystaliczna biel

Każdy z Nas marzy o pięknym białym i zdrowym uśmiechu. Wizyty u dentysty to jedno, a środki do higieny jamy ustnej to drugie. Prawidłowe i dokładne szczotkowanie zębów to podstawa dlatego ważne jest aby zaopatrzyć się w odpowiedni kosmetyk do tego przeznaczony. Przedstawiam Wam pastę do zębów "Biała Perła", o której pewnie nie jedna z Was słyszała wiele pozytywnych opinii. Ja sama też wiele razy o niej słyszałam.
Ponad miesiąc temu miałam okazję wziąć udział w testach na portalu "Uroda i Zdrowie" i wypróbować tę oto pastę.


Pasta do wybielania zębów Biała Perła® KRYSTALICZNA BIEL odpowiada na wysokie oczekiwania estetyczne. Produkt łączy działanie wybielające zęby z efektownym połyskiem zębów po każdym użyciu. Formuła enzymatyczno-pigmentowa wybiela usuwając zanieczyszczenia zawarte w szkliwie oraz nadaje połysk pokrywając szkliwo drobinami krystalicznej bieli.

  • Efektowny połysk nawet w przypadku zębów o naturalnie szarym czy żółtym odcieniu szkliwa
  • Formuła enzymatyczno-pigmentowa
  • Zawartość fluoru 1300ppmF
  • RDA 12 – Relative Dentin Abrasivity – współczynnik określa ścieralność pasty dla zębiny
Zęby należy szczotkować 2 razy dziennie miękką lub średnią szczoteczką. Pasta może być stosowana na szczoteczki elektryczne.

Moja opinia:
Tak jak wspomniałam na wstępie, słyszałam o tej paście masę dobrych rzeczy, więc z góry wiązałam z nią wielkie nadzieje. Zęby tą pastą myłam dzień w dzień, rano i wieczorem.
Opakowanie pasty ma 75 ml i starcza akurat na miesiąc. Po miesiącu testowania mogę stwierdzić, że moje zęby stały się ciut bielsze, ale niestety nie jest to żaden spektakularny efekt. Przez cały ten miesiąc pasta zamiast wybielać to oczyszczała moje zęby z przebarwień co oczywiście jest na plus. W paście możemy wyczuć delikatne drobinki, które sprawiają, że nasze zęby są idealnie gładkie i czyste. 
Cena pasty to około 20 zł.

Miałyście? Jakie są wasze wrażenia?

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie spisała się jakoś spektakularnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie jestem przekonana do takich pastów, bo nie dadzą nam gwaracjo białych zębów

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam ale kusi mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś efekt był widoczny dla mnie, nie wiem jak dla innych, mam zamiar jeszcze raz ją wypróbować; )
    Obserwuje i zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przetestowała tą pastę. Jestem ciekawa jaki efekt dałaby u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)