12 sierpnia 2018

#puccinibag

Witajcie! Obiecałam, że postaram się do Was wrócić więc nadrabiam stylizacjami sprzed kilku dni. Chciałabym abyście poznali mnie na nowo, więc zapraszam Was również na mój profil na Instagram'ie @iamallexandra_, gdzie będziecie ze mną na bieżąco i zachęcam abyście zostali ze mną na dłużej zarówno tutaj jak i tam. 
________
Dzisiaj stylizacja z pasiastą sukienką w roli głównej, którą kupiłam na Aliexpress. Do jej zakupu przymierzałam się chyba z dwa miesiące, ale tak mi się podobała, że w końcu zamówiłam. Jestem w niej zakochana po uszy, bo to totalnie mój styl. Połączenie pasków, z pomponami i jeszcze takim luźnym krojem to połączenie idealne. Oczywiście pod spotem mam szorty żeby nie było, że paraduje z gołym tyłkiem po mieście.
Dopełnieniem całego zestawu jest torebka Puccini, którą ostatnio kupiłam zupełnie przypadkowo, bo weszliśmy do sklepu zobaczyć walizki, a wyszłam z tym cudeńkiem, oraz bransoletka Soufeel z pięknymi przywieszkami. 

Sukienka i okulary - Aliexpress,
Torebka - Puccini,
Bransoletka - Soufeel,
Buty - Reebok

7 komentarzy:

Dziękuję, że ze mną jesteś :)