19 sierpnia 2016

StilGut

Nadeszły czasy, kiedy mało kto rusza się z domu bez telefonu. Cały czas mamy go pod ręką - słuchamy muzyki, cykamy zdjęcia na Instagram, dzwonimy, piszemy sms'y... - ciągle z głową w telefonie, przez co naszej baterii jest coraz mniej i czasami nawet nie wiadomo kiedy znika. W mojej pracy mam wielki problem z zasięgiem i kiedy trzymam telefon przez 10 godzin w szafce to bateria spada niemalże o połowę! Całe szczęście, że ktoś wpadł na najlepszy pomysł na świecie i stworzył bezprzewodową ładowarkę Powerbank. W moje posiadanie wpadła ładowarka niemieckiej firmy StilGut, która ma 8000 mAh i naładuje telefon nawet 4 razy! Ładowarka ma solidnie wykonaną obudowę i trzy wejścia: Micro - USB, USB i Lightning.
Dodatkowo, zadbałam również o ochronę swojego telefonu, która jest dla mnie ważna, bo lubię dbać o przedmioty, których używam. Tym razem wybrałam pokrowiec, który wykonany jest ze 100% - owej, ładnie przeszytej skóry, który dostępny jest w różnych wariantach kolorystycznych. Znajdziecie go tutaj. Pokrowiec nie blokuje żadnych przycisków ani dostępu do wejść ładowarki czy słuchawek. 
Co ciekawe, StilGut już zapowiedział, że będzie w swojej ofercie posiadał etui na iPhone 7!




7 komentarzy:

  1. 8000 to dla mnie za mało ja szukam powerbanka powyżej 10 tys.
    Ps. popraw sobie ma być mAh a nie mhA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie dostępne są również takie, które mają 13 tys. mAh
      Poprawione ;)

      Usuń
  2. Też mam power banka tej firmy i jestem z niego zadowolona. Do tego wygląda bardzo elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero uczę się korzystać z tego urządzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym sobie taki sprawić ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie moj telefon wola wrecz o zaopatrzenie go w etui gdyz juz spadl tysiace razy i nie wyglada jak kiedys :) a ladowarka bezprzewodowa? marzenie bo niestety moj telefon jest w uzyciu 24h/dobe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładowarka jest bezprzewodowa! :) Znam ten ból, ja mam tak samo i przez to bateria ciągle na wyczerpaniu :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)