22 sierpnia 2016

Elegancja sama w sobie♥

Dopełnieniem każdej stylizacji są dodatki w postaci torebki, kapelusza czy biżuterii. Jedni czują się bez łańcuszka, czy zegarka jak bez ręki, a drudzy wcale nie noszą i stawiają na 100 % minimalizm. Ja na co dzień jestem przyzwyczajona do noszenia zegarka i koniecznie muszę mieć go na ręce, a co do biżuterii na szyi to mimo, że mam dwa piękne łańcuszki to nie noszę ich na co dzień, bo boje się, że się zerwą i zakładam je tylko wtedy kiedy muszę ładnie wyglądać.
Do mojej małej kolekcji łańcuszków dołączył właśnie przepiękny naszyjnik, który pochodzi ze sklepu Biżuteria Piotrowski.


Najważniejsze dla mnie jest wykonanie. Naszyjnik wykonany jest z perełek i kryształków Swarovskiego, a nie z plastikowych koralików. Dodatkowo, do zamówienia otrzymamy certyfikat oryginalności kryształów.
Łączenia i zapięcie wykonane jest ze srebra o próbie 925. Producent dał również nam możliwość dobrania odpowiedniej długości naszyjnika dla siebie.
Jestem z całego serca oczarowana tym naszyjnikiem, bo przerósł moje oczekiwania! Jest przepięknie wykonany, a kryształki w świetle cudownie się mienią, dzięki czemu skupia on na sobie jeszcze większą uwagę.
Naszyjnik znajdziecie na stronie sklepu w kolekcji ślubnej, dokładnie pod tym linkiem - KLIK




Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu będę miałą okazję go założyć i nie ukrywam, że chętnie widziałabym go na mojej szyi w jednym z najważniejszych dni w moim życiu - na pewno pięknie wyglądałby do gorsetowej sukni z odkrytymi ramionami. Ach..! :)


6 komentarzy:

  1. Piękny. Uwielbiam biżuterię pod każdą postacią i zawsze muszę mieć na sobie naszyjnik i zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny naszyjnik, jednak sama nie miałabym go raczej do czego założyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest bardzo interesujący.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu świetne ujęcia :) Ale jakie piękne perełki :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)