28 lipca 2016

Summer look

Lato pełną parą, a upały dają się we znaki w ciągu ostatnich dni tak bardzo, że aż nie mam ochoty wychylać nosa poza drzwi mieszkania. Dla jednych już niedługo minie pierwszy miesiąc wakacji, a dla drugich jest to okazja do urlopu i odpoczynku od pracy. Mój urlop skończył się przedwczoraj, ale w pracy mam taki luzik, że mam okazję w końcu nadrobić zaległości i na to aby poświęcić Wam trochę więcej czasu.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jeden z moich Summer Looks! Na górze moje ulubione szare body z łańcuszkiem o dobrej jakości materiale, na dole pasiaste szorty, a na nogach klasyczne białe trampki. Żadna kobieta nie wychodzi z domu bez torebki, ja do tego zestawu dodałam moją pastelową nowość. Dopełnieniem całego zestawu jest delikatny, letni zapach Endless Love od Victoria's Secret, balsam EOS - Coconut milk oraz białe paznokcie w kolorze Inglot'a.






Body - Kingefashionshop.pl
Szorty - H&M,
Torebka - New Look,
Trampki - buu.pl


14 komentarzy:

  1. torebka z new looka skradla moje serce ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny zestaw na letnie dni :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu body <3
    zapraszam do mnie plus obserwuje:) love-chic-goodhabits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba baddzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta torebka , ciasteczko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy! Zapach genialny, piękna torebka i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie ! :) wygodnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)