26 lipca 2016

Kubek termiczny dla Pań.

My, kobiety, jesteśmy ciągle w biegu - oczywiście są te mniej zabiegane i te ciut bardziej. Czasami jesteśmy tak zabiegane, że nie mamy czasu aby wypić filiżankę upragnionej kawy. A co jeśli mogłybyście zabrać kawę ze sobą w torebce? Teraz jest to możliwe z nowym SLIM termo kubkiem!


Kubek wykonany jest ze stali nierdzewnej a jego pojemność to 350 ml. Możemy zabrać go wszędzie (wrzucić do torebki lub wziąć do auta, bo kształtem wpasowuje się w prawie każdy samochodowy uchwyt) i nie martwić się, że kawa lub herbata nam się wyleję ponieważ kubek ma uszczelkę i zaworek zabezpieczający. Kubek nie nagrzewa się z zewnątrz, więc nie musimy się bać, że się poparzymy. Bardzo długo utrzymuje ciepło (nawet po 10 godzinach herbata jest jeszcze ciepła!), co w kubkach termicznych jest jedną z najważniejszych rzeczy.



Jak widzicie na zamieszczonych zdjęciach ja wybrałam kolor złoty, który do końca sierpnia kupicie w promocyjnej cenie! TUTAJ ale dostępny jest jeszcze w kolorze srebrnym, bordowym, czarnym, białym oraz zielonym. Wszystkie znajdziecie je TUTAJ. Firma ma w swoim asortymencie przeróżne kubeczki, dlatego myślę, że każda z Was znalazłaby coś dla siebie :)


13 komentarzy:

  1. osobiście jesienią i zimą często korzystam z kubka termicznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobny kubek na studiach, jednak mój mąż mi go wykończył gdy wziął go do samochodu. Fajnie, że przypomniałaś mi, że muszę go zakupić. - Dziękuję :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do końca sierpnia 2016 kubeczek jest w cenie promocyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze nosze moj do szkoły jakos pod koniec października
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kubek z chęcią bym przygarnęła :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten kubek :-) z chęcią sobie taki zafuduje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę na taki kubek! A kolor wybrałaś prześliczny :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolor tego kubka!!! :) faktycznie idealny dla kobiet <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zlote dodatki! <3 Kubek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę koniecznie zobaczyć asortyment!

    proszę o głos w konkursie :) http://ddob.com/blogbook/id/30328/moje-podwojne-zycie-biore-udzial

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)