22 lipca 2016

Ochrona telefonu z Etuo

Jak ważne jest dla Was to, aby Wasz telefon był cały czas w idealnym stanie, bez żadnych rys i pęknięć? Czy odpowiednio zadbałaś/eś o ochronę swojego telefonu? Ja tak! Najważniejszym elementem telefonu jest wyświetlacz, dlatego zawsze mam na nim szkło, które chroni mój ekran przed wszelkimi uszkodzeniami, dzięki niemu nie muszę być tak ostrożna. Drugim, równie ważnym elementem jest tylna część telefonu. W poprzednim telefonie klapka była wykonana z plastiku i zarysowała się od samego kładzenia go m.in na stoliku. Teraz kiedy zmieniłam telefon z Samsunga na iPhone'a to zadbałam również o tył mojego smartfona i zaopatrzyłam się w silikonowe etui z przepięknym, kwiatowym printem od etuo.pl.



Jeżeli zależy nam na dobrej ochronie telefonu to najlepiej kupić silikonowe niż plastikowe, bo guma jest miękka i lepiej trzyma się podłoża, a plastik podczas upadku może nam się połamać i naszego ochraniacza na telefon szlag trafi. Ja wybieram takie, które dodatkowo nachodzą na przód, ponieważ kiedy położę telefon ekranem do dołu to guma dodatkowo chroni wyświetlacz.
Etui, które mam znajdziecie klikając TUTAJ - na stronie musicie wybrać odpowiedni model swojego telefonu.



14 komentarzy:

  1. Przepiękne to Twoje nowe etui :) Ja w ten weekend też zmieniam telefon, więc lecę przeglądnąć ofertę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę świetne zdjęcia! :) Etui bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolorowe obudowy na telefon

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to etui! Tez mam silikonowe. Już tyle razy telefon mi upadł i ani jednej ryski :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny, jakie cudowne! <3 Na mój telefon niestety nie ma takich pięknych opakowań... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne etui :) Ja mam kilka na swój telefon, ale ciągle mi mało i kupuję nowe :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Etui idealne, te kolory i kwiatuszki urocze i na pewno dużo daje ochorny telefonowi niż były bez niej :)

    Mogę prosić o kliki? :)


    allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)