4 listopada 2014

Nowości + nowe współprace

Poprzedni post z nowościami dodawałam niecałe 2 miesiące temu. Od tego czasu trochę się nazbierało zarówno kosmetyków jak i ubrań. Dziś chciałabym Wam pokazać nowości kosmetyczne ponieważ nigdy nie umiem zrobić dobrego zdjęcia ciuchów, poddaje się :)

Bransoletka zakupiona na aliexpress

Balsam do ust o zapachu melona - H&M

Bransoletka - H&M


Maseczki - Rossmann

Paletka - H&M

Delicate Darks, Dramatic Story i Darling Deep - H&M

Gumkę dostałam od siostry :)



Wszystkie powyższe lakiery zakupiłam w H&M

Dostałam od siostry.


Olejek arganowy na moje suche końce - Biedronka :)


A na koniec paczki, które dostałam w ramach współpracy :)

Kieszonkowy odplamiacz - PureQueen

Produkty do opalania - Onyx

Prażone ziarenka - Ziarenkowo
Niedługo podam przepis na moją ulubioną sałatkę (jeśli chcecie), do której najczęściej dodaję takowe ziarenka :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przypominam o konkursie, który trwa do 10 listopada. Spieszcie się, zostało tylko kilka dni. Zasady są proste:

Zostanie publicznym obserwatorem mojego bloga, 
Podanie maila w komentarzu, 
Odpowiedzenie na pytanie: Jak wygląda Twoja pielęgnacja skóry na jesień?

Do wygrania jest tonik 2w1 Hydrain 3 Hialuro!!

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. ooooo koneicznie sobie kupie te mini perfumy z HM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te kupowałam w Norweskim H&M, więc nie wiem, czy w Polsce są. Aczkolwiek na 100% znajdziesz pełnowymiarowe wody toaletowe o tych zapachach. Miałam Delicate Darks - polecam. Przepiękny delikatny zapach :)

      Usuń
  2. Bransoletka jest urocza,bardzo subtelna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już się podjarałam, że pójdę do h&m i sobie kupię ale patrzę na komentarz a to w Norweskim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bransoletka z serduszkiem, miałam podobną ;)
    olejek również miałam, ale średnio się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek ma ładny zapach, ale jak się sprawdzi to zobaczymy :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne nowości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maseczki perfecta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tych nowości. :) Mam te gumki do włosów i są naprawdę fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem z nich zadowolona bo nie każda trzyma moje włosy :(

      Usuń
  8. niezłe nowości sie u ciebie pojawiły;)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka cieni <3
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dużo świetnych nowości, fajne kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)