4 lipca 2014

Carlo Bossi: Współpraca - Aqua Zoe Gold

Dziś podzielę się z Wami opinią o Aqua Zoe Gold, którą dostałam w ramach współpracy z Carlo Bossi. Perfum od razu mi się spodobał ponieważ przypomina mi mój ulubiony zapach Calvina Kleina In2U, jest niemalże identyczny! :)

*Aqua Zoe Gold - Carlo Bossi - 100 ml
*One $ Homme - 2 ml





- AQUA ZOE GOLD 100ml 
typ kwiatowo- owocowo- cytrusowo- drzewny
*Nuta głowy: mandarynka, grapefruit, passiflora, kwiat jabłoni
*Nuta serca: róża, śliwka, frezja
*Nuta bazy: drzewo cedrowe, wanilia, drzewo sandałowe, jodła balsamiczna



ONE $ Homme- próbka męskiego zapachu ma tylko 2ml i zapachem przypomina Paco Rabanne One Milion. Bardzo mi się podobał, zresztą mojemu chłopakowi również :)
typ leśno- owocowy
*Nuta głowy: truskawka, jabłko, ananas, kminek, szałwia, grejpfrut, elemi- żywica
*Nuta serca: mięta, wytrawne drzewo, jaśmin, cynamon, gałka muszkatołowa, 
*Nuta bazy: tonka, wanilia, piżmo, kwiat pomarańczy


Zapraszam Was na stronę Carlo Bossi, znajdziecie szeroki wybór zapachów, każdemu coś na pewno przypadnie do gustu :)

15 komentarzy:

  1. Zapach tego perfumy musi być ciekawy! ;) Ja mam swoje sprawdzone pachnidełka i w najbliższym czasie nie chcę ich zmieniać na żadne inne- ale miło mi było przeczytać Twój post :))

    Zapraszam do mnie -> http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że CI przypadły do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być bardzo ładny :)
    Tylko pozazdrościć współpracy

    http://essence-of-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Ma ładne nuty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Jak się nie sprobuje to nie wiadomo czy szczęście dopisuje :).

      Usuń
  6. gratuluję współpracy :) i życzę pachnącego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super współpraca, chętnie poznałabym zapach ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. natrafiłam na Twój blog przypadkiem i jestem zachwycona! :) pochłonęłam już większość wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi być świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię CK, więc ten bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba zapach perfumy Calvin Klein więc ten pewnie też jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach śliczny <3
    zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy :)
    http://paleheroine.blogspot.com/2014/07/wardrobe-sale-part1.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)