27 maja 2018

B o h o d r e s s

Witajcie! Nie mogę uwierzyć w to, że prawie rok minął od dodania ostatniego posta tutaj. Niestety z braku czasu musiałam porzucić blogowanie. Trochę się za tym stęskniłam i postanowiłam spróbować jeszcze raz. Teraz wpisy będą wyglądać trochę inaczej, będzie więcej stylizacji niż kiedyś, będą też recenzje kosmetyków jak wcześniej. Jestem ciekawa, czy jeszcze ktoś mnie tutaj pamięta :)
__________

Dzisiaj mam dla Was stylizację z przepiękną sukienką Boho, które są ostatnio bardzo modne. Długo na nią polowałam, bo co pojawiła się w sklepie, to zaraz jej nie było, ale kiedy przyszła, to nie kryłam rozczarowania. Większość tych pięknych białych sukienek jest bardzo krótka i szeroka jak worek na ziemniaki i niestety byłam zmuszona ją zwrócić. 
Jednym z moich ulubionych sklepów z torebkami jest Parfois. Jeżeli chcę kupić sobie nową torebkę, to zaglądam tylko tam, bo wiem, że się nie zawiodę i będę miała torebkę, która posłuży mi przez wiele lat. Jeżeli nie znacie tego sklepu, to zachęcam Was do przejrzenia szerokiej oferty pięknych i dobrych jakościowo torebek. Torebkę, którą widzicie na poniższych zdjęciach upolowałam już jakiś czas temu i aktualnie nie ma jej w ofercie. Jest to moja pierwsza torebka w tym kolorze i mimo, że brąz to zdecydowanie nie mój kolor, to kiedy ją ujrzałam, wiedziałam, że musi być moja! Niestety później okazało się, że nie mam do jakich butów jej nosić i musiałam coś poszukać. 
Buty z wiązanym sznurkiem wokół kostki to jedne z moich ulubionych dlatego te sandały od razu wpadły mi w oko. Ten model to espadryle Malma, ze skórzaną wkładką, które aktualnie są w ofercie sklepu. Są bardzo miękkie i wygodne - dodatkowo cena bardzo mnie skusiła. 

Sukienka - Varlesca
Buty - Born2be
Torebka - Parfois

Życzę Wam miłej niedzieli!

7 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja miałam dłuższą przerwę od blogowania :)
    Trzymam kciuki i piękne zdjęcia :*
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają buty!
    Torebka i buty idealnie pasują do tej sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest ta sukienka! marzy mi się taka <3 ja również uwielbiam sklep parfois :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukienka! Taka w moim klimacie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, a buty tylko dopełniają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te buty, idealna na lato. Torebka z komody lub coś na ręke w kolorze brązu podkreśli całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)