3 sierpnia 2017

Ostatnie nowości z iperfumy.pl

Ja, jak każda kobieta uwielbiam zakupy i nie ważne, czy są to zakupy małe, czy duże - cieszą zawsze tak samo. Nie tak całkiem dawno kupiłam sobie kilka rzeczy w drogerii internetowej iperfumy.pl, ale jeszcze nie miałam okazji Wam ich pokazać. Kupiłam coś, co było na mojej liście już od dłuższego czasu, coś niezastąpionego w mojej kosmetyczce, coś co będzie otulać mój dom pięknym zapachem oraz coś co sprawi, że moja skóra na twarzy będzie ładniejsza.


Holika Holika - Aloe Facial: Ta pianka oczyszczająca była na mojej liście już od dłuższego czasu bo często spotykałam się z pozytywnymi opiniami na jego temat. Koniec końców znalazł się i w mojej łazience. To co początkowo urzekło mnie w tej piance to jej cudny, delikatnie ogórkowy zapach. Początkowo trochę wysuszył moją skórę, ale bardzo szybko się z nią polubiłam. Ma żelową konsystencję, która pod wpływem wody zamienia się w piankę i delikatnie myję naszą skórę. Jest bardzo wydajna, bo wystarczy troszeczkę nałożyć na dłoń by umyć całą twarz. Uwielbiam ją i na pewno jeszcze kupię :) Cena to 34 zł za 150 ml
Catrice - Camuflage: Nie jestem w stanie zliczyć ile opakowań tego podkładu już zużyłam, ale trochę tego było. Jest niezastąpiony, bo świetnie kryje. Ja używam najjaśniejszego odcienia, który aktualnie jest w promocji za 12.99 zł. Bardzo polecam!
Yankee Candle - Berry Trifle: Jest to zapach świeżych malin w kremie waniliowym. Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem jak pachnie, ale opis wosku brzmi wspaniale a ja uwielbiam kiedy w moim domu pięknie pachnie ♥ Cena to 8 zł
Maseczki w płachcie Missha: Tym razem wybrałam wersję Pure Source o działaniu rozjaśniającym i nawilżającym oraz Herb in Nude o działaniu rozjaśniającym. Tą drugą już używałam. Uwielbiam płócienne maski, bo mam wrażenie że działają od razu po zdjęciu płachty z twarzy. Cena to 10-11 zł.
Bielenda - Chestnut: Maseczka do twarzy na rozszerzone i popękane naczynka. Ostatnimi czasy bardzo lubię maseczki do twarzy dlatego do koszyka dorzuciłam jeszcze tą. Mam cerę naczynkową i niekiedy po całym dniu robi się różowa. Nie wiem czy ta maseczka coś da, ale warto próbować nowych rzeczy :) Cena to 4.10 zł

Miałyście któryś z powyższych kosmetyków lub wosk Yankee Candle? Chętnie poznam Wasze opinie na ich temat, a tymczasem zapraszam Was na mój instagramowy profil, gdzie będziecie ze mną na bieżąco!

Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Ale muszą pięknie pachnieć :)
    Buziaki piękna ��
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel aloesowy, pianka czeka w kolejce :) na pewno ją sprawdzę :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do drobnych zakupów na iperfumy, bo wiem, że można tam zawsze złapać coś taniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach Berry Trifle bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczek bym chętnie wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś maseczkę w płachcie z tej firmy i na pewno przetestuję te co pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog =, zapraszam tutaj https://wedlugliska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że jesteś osobą dzięki której i ja sięgnęłam po słynny kamuflaż z "CATRICE"? Od tamtej pory się z nim nie rozstaje - na miejsce każdego zużytego, wskakuje nowy egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Every post of yours is worth reading. Your writing style was perfect. Keep writing. buy bollywood lehenga online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)