23 stycznia 2017

Nowości kosmetyczne z iperfumy.pl

Hej Kochane, dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje kolejne zakupy z drogerii internetowej iperfumy.pl. Tym razem wybrałam coś dla twarzy, dla ciała i dla paznokci. Wybór przy zakupach w tej drogerii nigdy nie jest zbyt prosty, bo jest tyle kosmetyków, które chciałabym wypróbować... Ale wszystko w swoim czasie, na pewno to nadrobię :)
1. Wybrałam między innymi produkty do kąpieli. Pierwszy to krem pod prysznic Beautify Me! od Bourjois Paris, który zachwycił mnie swoim pięknym opakowaniem. Jest tak urocze, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Na pewno będzie pięknie zdobił wnętrze każdej łazienki (12,90 zł). Drugim produktem jest krem do kąpieli Tesori d'Oriente White Musk, który również zaintrygował mnie opakowaniem. Ma specjalny plastikowany "łańcuszek", dzięki któremu krem możemy powiesić sobie pod prysznicem (15.65 zł). 
2. Po raz kolejny kupiłam mgiełkę do ciała o zapachu różowej stokrotki i sycylijsiej cytryny od Avon. Zakochałam się w tym połączeniu od pierwszego razu i od tamtego czasu nie wyobrażam sobie nie mieć jej w torebce. Połączenie tych dwóch roślinek idealnie ze sobą współgra, dlatego kiedy nie wiem na jaki zapach mam ochotę, to ten nada się idealnie. Najczęściej psikam ją na ubrania, bo utrzymuje się na nich bardzo długo (12 zł).
3. Produkty z Ziaja od dawna zagrzały swoje miejsce w moim domu. Nie dość, że są to produkty z niskiej półki cenowej, to jeszcze sprawdzają się idealnie w każdej sytuacji. Wybór kosmetyków tej firmy jest wielki i każdy znajdzie coś dla siebie. Ja tym razem postawiłam na jaśminową maseczkę, ale dopiero po otwarciu paczki zorientowałam się, że jest to maseczka 50+. Ale chyba nie powinna mi zaszkodzić :P (1.70 zł)
4. Kiedyś używałam maseczek z Efektimy i jedna bardzo przypadła mi do gustu. Niestety podczas zakupów w drogerii ta, którą chciałam była niedostępna. Postawiłam więc na peelingującą maseczkę do odnowy powierzchni skóry z wyciągiem z grejpfruta i papai oraz D-panthenolem. (2,70 zł)
5. Podkład z Catrice zna pewnie większość z Was, chociażby z recenzji na blogach. Ja już zużyłam tyle opakowań, że nawet nie jestem w stanie ich zliczyć. Dokładną recenzję znajdziecie w zakładce u góry bloga "Przetestowane/recenzje". Jest to produkt godny polecenia, bo radzi sobie z każdą niedoskonałością i idealnie ją kamufluje. (17,90 zł)
6. Z racji tego, że firma Catrice bardzo dobrze wypada w oczach wielu kobietek to postanowiłam wypróbować coś nowego. Postawiłam na lakier do paznokci w moim ulubionym kolorze różowym (001 Calm Down). Szybko schnie, kryje paznokcie po pierwszej warstwie i długo się utrzymuje. Myślę, że śmiało mogłabym Wam go polecić. (17,90 zł)

Wszystkie powyższe produkty znajdziecie w drogerii internetowej iperfumy.pl.

6 komentarzy:

  1. świetne rzeczy
    miałam kiedyś ten żel pod prysznic tylko inny zapach, ale był bardzo pachnący

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupiłabym żel pod prysznic z Bourjois ze względu na opakowanie. Często zwracam na to uwagę. :) Korektor z Catrice to również mój ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kamuflaż od Catrice jest całkiem fajny, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier ma śliczny kolor ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zbiór :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/luksusowy-zegarek.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)