21 stycznia 2016

Yankee Candle - Pink Sands

Pink Sands należy do kategorii świeżych zapachów.
Idealnie nadaje się na wiosnę i lato ponieważ nie należy do ciepłych zapachów.




Opis wosku ze strony Goodies:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia.


Wosk ma przepiękny zapach. Ciężko mi go zrecenzować, ponieważ nie mam pojęcia czym mi pachnie. :D Na początku czułam różową gumę orbit, ale po dłuższym czasie pachniało mi trawą cytrynową, a teraz malinową herbatą. Każdemu jego zapach może przypominać co innego. Przez nutę wanilii jest słodki i jednocześnie bardzo świeży, ale mimo odrobiny tej słodyczy zapach nie jest mdły. Zapach długo utrzymuje się w powietrzu. Mimo, że na obrazku możemy zauważyć morze, to ani trochę mi się z nim nie kojarzy :) Zapach jak najbardziej przypadł mi go gustu.




13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post , cudowne zdjęcia . zapraszam Cię do mnie helloitsmelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak pachnie, muszę się w końcu ogarnąć i kupić świece lub woski z YC:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach go kupić :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie zapachów :) Szkoda tylko, że nie mam gdzie powąchać wosków, muszę zamawiać w ciemno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaba, ja też kupuję w ciemno, bo nie ma u mnie sklepu stacjonarnego :(

      Usuń
  7. uwielbiam YC, tego zapachu niestety nie miałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo dobrego słyszałam o woskach z tej firmy :) Sama zamiar mam kupić kominek i zacząć palić woski, ale narazie mam bardzo dużo świeczek, które też chciałaby się zużyć, a same nie mogą, więc kolejna moja zachcianka musi pójść w odstawkę :')

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi pachnieć niesamowicie:),jak zwykle piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te zapachy <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zapomnę powąchać go przy najbliższej wizycie w sklepie, wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)