2 kwietnia 2015

Nowości (Kosmetyki, Ubrania i inne)

Love Dance - La Rive / Listerine, Lolita Lempicka - Si Lolita oraz Le Premier, Sally Hansen - 340 Mint Sorbet, Victoria's Secret - Forever Pink, Bomb Cosmetics - Very Berry - iperfumy.pl


 Si Lolita

La Premier

Bomb Cosmetics - Very Berry,
Victoria's Secret - Forever Pink

Sally Hansen - 340 Mint Sorbet


Mohito - 39.99 zł

 Sinsay - Cena przed promocją - 99.99 zł, w trakcie trwania promocji - 119.99zł, okres trwania promocji - 30% - ostatecznie kupiłam ją za 83.99 zł


 Trampki - H&M

Trampki - H&M,
T-Shirt - Mohito.

 Ikea

 Etui ze zdjęciem mojego autorstwa - funnycase.pl




42 komentarze:

  1. o wlasnie takich trampek szukalam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, subtelna bielizna :) a i ogromnie zazdroszczę przesyłki z Costasy :) mineralne kosmetyki bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wreszcie interesujący wpis!
    I piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozumieć, że pozostałe moje wpisy nie były interesujące? :D Nie da się tak każdemu dogodzić :)
      W każdym bądź razie bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna bluza i biżuteria :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten perfum love dance ma piękny słodki zapach ,zazdroszczę tych nowości ja muszę też niedługo wybrać się na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te zapach. W przyszłości planuję zakupić oryginalny :D

      Usuń
  6. Mam tą samą wersje zapachową mgiełki z Victoria Secret :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam na ślepo, bo nie znałam tego zapachu wcześniej, ale jestem zadowolona :D

      Usuń
  7. świetne nowości, a etui na telefon rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci troszkę mozliwości przetestowania komsetyków mineralnych z LiliLolo :) ich cena nie jest mała, ale najgorsze w zakupach internetowych jest to, że nie mam pewności czy trafię z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, trochę kosztują, ale myślę, że są warte swojej ceny, bo jestemz nich bardzo zadowolona. Niedługo powinny pojawić się recenzję. No ja strzelałam i bałam się, że nie trafię, ale strzał okazał się być w 10! :)

      Usuń
  9. Przepiękne rzeczy, przede wszystkim LiliLolo i ten cudny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie szkodzi, zaobserwuj na bloggerze, a przy losowaniu Cię zaznaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak lakier się sprawuje? Wystarczą dwie warstwy, czy koniecznie trzeba trzy nakładać dla lepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wystarczą dwie warstwy, polecam. Planuję zakup innych kolorów.

      Usuń
  12. bardzo ładne rzeczy! :) mega śliczny blog

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowości swietne przyznam sie troche zazdroszcze:) Lily lolo bym chetnie zakupiła :) Pozdrawiam Świątecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne rzeczy! *.* a perfum Love Dance też uwielbiam :)

    http://iamulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no nie ma co się dziwić, jest świetny :)

      Usuń
  15. Świetne nowości :) Kosmetyki Lily Lolo mnie zainteresowały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne rzeczy ♥ najbardziej podobają mi się te buty ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle przymierzam się do zakupu mgiełki z Victoria's Secret :) Świetny blog, obserwuję i zostaję już na zawsze <3
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój blog :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tramposze i kurtka z Sinseya są świetne- sama dumnie bym nosiła <3 ale ja się cieszę, że niedługo u nas w galerii otwierają ten sklep- super rzeczy tam mają :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ok. 60 km do tego sklepu. To fakt, czasami idzie trafić perełki :)

      Usuń
  19. Fajna obudowa.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe nowości :) I ta kultowa już oslonka z Ikei <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości :)
    Mam bardzo podobne slipony i bardzo je lubię :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze przyznaję, że najbardziej podoba mi się bielizna <3
    No i bluzka z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajne nowości! Chyba najbardziej spodobałami się bielizna ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy, najsłodszy i najwspanialszy perfum na ziemi ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)