27 kwietnia 2015

Photo Mix

Koszula - Sinsay,
Spodnie - Cubus,
Buty - H&M.

Bluzka - Vinted,
Spodnie - Cubus,
Buty - Nike.

1, 2. Cała kolekcja moich wosków Yankee Candle. 2. Wszystkie zapachy jakie aktualnie posiadam. 3. Cała kolekcja moich szminek i pomadek.
 Same nowości. Mocne gumeczki do włosów, masa glinek i tacka w kwiatuszki z Pepco.
 1. Wegańskie batony Zmiany Zmiany 2. Osłonka/świecznik - Ikea 3. Muminkowe mydełko 4. Kosmetyki, które wygrałam TUTAJ
 Jedzonko ♥
 Spring is coming ♥
Paznokcie i ulubione lakiery.



17 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta taca z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedzonko wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja foto! Jedzenie wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia, aż milutko się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, lubię oglądać takie posty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! masz super estetykę i wyczucie stylu :)

    mój BLOG fashion&lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rzeczy!:)
    też mam tą osłonkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, patrząc na niektóre pyszności aż zrobiłam się głodna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mix, bardzo fajnie się prezentują paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie patrzeć na Twoje zdjęcia :)
    A poza tym zrobiłaś mi smaka na herbatę z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)