24 kwietnia 2015

Mini Rozdanie

Z racji iż wczoraj mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny mam dla Was małe rozdanie. Niestety nie przygotowałam się na te urodziny zbyt dobrze, dlatego chciałabym zorganizować dla Was małe rozdanie, a po tym rozdaniu zrobić jeszcze jedno, ale już z lepszymi nagrodami :)

Co jest do wygrania:



Dwa lakiery do paznokci - Cream Coral i Glitter Coral,
Płynne szkło - Eveline X-TREME Gel Effect Top Coat,
Synergen - Maseczka przeciwtrądzikowa,
Krem nawilżający do twarzy - Nivea Soft,
Złota bransoletka z uroczym serduszkiem.

Warunki, które trzeba spełnić to:
1. Musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga - Obowiązkowe,
2. Opublikować baner na swoim blogu - Dodatkowe +1 los,
3. Podać maila 

Wzór:
Obserwuje jako:
Opublikowałam baner: TAK/NIE
Mail:

Konkurs trwa od dzisiaj, czyli 24 kwietnia do 10 maja
Wyniki opublikuję na blogu do dwóch dni od zakończenia, a zwycięzcę poinformuję drogą mailową. 

Życzę powodzenia! :)

66 komentarzy:

  1. Super rozdanie!
    Obserwuję jako: Monika :)
    Opublikowałam banner: NIE
    Mail: monikazaczek1@wp.pl
    Mogłabyś podać numerki kolorów tych lakierów? Bardzo ładne są! Jak nie wygram na pewno sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, są to lakiery zakupione w h&m :)

      Usuń
    2. Kurczę szkoda, że w moim mieście nie ma h&m :( Mam nadzieję, że w rozdaniu mi się poszczęści :)

      Usuń
  2. Obserwuje jako: Adrianna Leszczyńska
    Opublikowałam baner: TAK http://goldenmiu-world.blogspot.com/
    Mail:adrianna.el@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko! *.*
    Obserwuje jako: Aleksandra Bogdańska
    Opublikowałam baner: TAK - viktolandia.blogspot.com (tam jest ikonka do FanPage Viktolandi, tam jest baner )

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako:Moon.
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail:sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rozdanie :)
    Obserwuje jako: byCarol
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: bizarre.case@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. obseruwje jako : blueberrysfashion
    baner : nie
    mail : jagodowa40@wp.pl
    :))

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako in%out
    baner nie
    mail asiazimmer1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obseruwje jako : Katherine Risso
    baner : nie
    mail : kasia@olesiak.net
    Gratuluję pierwsze roczku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako:Wioletta P
    Opublikowałam baner: nie
    Mail:wiolettapaprz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Kalina B.
    Opublikowałam baner: TAK (na blogu: http://kalinus.blogspot.com w bocznym, prawym pasku)
    Mail: kalinus@interia.pl

    a rozdanie nie takie mini ;P bo bardzo fajne nagrody (jak dla mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  11. Obserwuję jako: spalony dred
    Opublikowałam banner: TAK ( http://kosmetyki-dredziara.blogspot.com/ , w prawym , bocznym pasku )
    mail: sandra.bryla@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i piękne zdjęcia. Dziś na moim blogu pojawił się nowy post z elegancką stylizacją "white look" : http://kingefashion.com/classy-whiteeletric-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga :)! Będę tutaj częściej zaglądać i dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł z rozdaniem , życzę Ci dużo wytrwałości z blogiem i żebyśmy za rok razem obchodzili z Tobą 2 rocznicę założenia ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Mi Lena
    Obublikowałam baner: TAK (ksiezycova.blogspot.com)
    mail: ksiezycova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuję jako aunolem W
    2.Opublikowałam baner: tak
    3. aunole@onet.pl
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Dominika L.
    Opublikowałam baner: nie
    E-mail: pysiaczek1313@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: J.M.K. Janas
    Opublikowałam baner: TAK
    Mail: j.m.k.janas@gmail.com
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Wera Nika
    Opublikowałam baner: NIE
    Email: wero11@op.pl

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: Kara
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako: Gosia Woźniak

    Opublikowałam baner: TAK http://body-hair-life.blogspot.com

    Mail: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako:Benia besia
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako: Mysterka
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako:SzanownaKlaudia
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: maksimczyk.klaudia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: Pycia ;3
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: patrycja101125@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

  26. Obserwuje jako: Moniaa
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: monusia.blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletka cudowna!

    Obserwuję jako: Pani Lecter
    Opublikowałam baner: TAK http://stara-pudernica.blogspot.com/
    Mail: agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: madzia
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako:Sylwia Bomba
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail:sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako: Rushi Sukoshiyoku
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: rushi_sukoshiyoku@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako:Zdzisława Imianowska
    Opublikowałam baner NIE
    Mail:rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszka :)
    jagienka1@poczta.onet.eu
    Nie opublikowałam, bo nie mam bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako: Hera nel
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: N-neli@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako: Anna Czajka
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: ania340@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako: Lady Paulyn.
    Opublikowałam baner: TAK, http://ladypaulyn.blogspot.com/p/banery-konkursowe.html
    Mail:queen.pauliniet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: Karolina Siekielska
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: k.siekielska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Gray-cotton-candy♥
    opublikowałam baner:NIE
    mail: marysiek1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Kisielowa ^^
    e-mail weronikaklis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako: Kinaaa 99
    Opublikowałam baner: TAK http://kinaaa99.blogspot.com/
    Mail: kinaaa99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Gossia W
    Opublikowałam baner:nie
    Mail:GossiaW@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako: szyję,więc jestem
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję blog jako: Wiki Bloggs
    Opublikowałam baner: TAK http://wikis-life.blogspot.com/
    Email: wiki.bloggs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Eliza Zganiacz
    Banner: Nie, nie wiem jak to się robi :D
    Mail: z.el@wp.pl
    Może to będzie w końcu konkurs, który uda mi się wygrać :v

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako: silentmove111
    Opublikowałam baner: TAK - http://keepsmiling111.blogspot.com/
    Mail: silentmove111@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako: Torii
    Opublikowałam baner: NIE, nie posiadam bloga :(
    Mail: victoriab@onet.pl

    Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: justynab6789
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: justa8912@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: Sadi
    Opublikowałam baner: TAK www.drunkpriest.blogspot.com
    Mail: zagisama@gmail.com

    Te lakiery... *-*

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako: Sylwia Bomba
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako: lizzie
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako: swiaturody159
    Opublikowałam baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Mail: swiaturody159@gmail.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje jako: Alek .
    Opublikowałam baner: TAK http://alekczyta.blogspot.com/p/banery.html
    Mail: ola111201@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako: dorota wysocka
    Mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje jako: Ola K
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: aleksandrakural@wp.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje jako: zaczarowanaa
    Opublikowałam baner:NIE
    Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuje jako: hair world
    Opublikowałam baner: TAK na dola takingcareofhair.blogspot.com
    Mail: kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń


  56. Obserwuje jako: Wiwiana Diehl
    Opublikowałam baner: nie
    Mail: luizabergcholc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  57. Obserwuje jako:Karolina Kołodziej
    Opublikowałam baner:nie ale udostępniłam na FB :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=792205077522785&id=100001998991859&pnref=story
    Mail:karolcia100@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuje jako: Anna Zierold
    Opublikowałam baner: NIE ale udostępniłam na FB :https://www.facebook.com/azierold1/posts/888101677895590?pnref=story
    Mail:azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuje jako: Kalista
    Opublikowałam baner: TAK http://www.kalistabloguje.blogspot.com
    Mail:kalistablog@gmail.com

    Gratuluję i życzę wielu blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuje jako: nr147
    Opublikowałam baner: NIE
    Mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuje jako:Truskawkowy Świat
    Opublikowałam baner: nie
    Mail:panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)