19 czerwca 2018

Kringle Candle - Picket Fence

Witam Was po długiej przerwie. Kilka dni temu wróciłam z urlopu we Włoszech - wypoczęta i z nowymi wspomnieniami w głowie. Chciałabym zacząć blogowanie od nowa, bo ostatnio brakowało mi czasu i zapału. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją wosku od Kringle Candle. Woski zapachowe do kominka to coś czego nie mam nigdy za dużo i ciągle chce więcej. Bardzo lubię kiedy w moim domu pięknie pachnie, czuje się wtedy zdecydowanie lepiej. Przedstawiam Wam Picket Fence "(opis ze strony Goodies.plWosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu kwitnących róż z dodatkiem subtelnej nuty drzewa sandałowego i piżma."






Jest to zapach niezwykle ciepły i przytulny. Wiele kobiet może bać się róż, bo jest to zapach, który nie każdemu przypada do gustu. W tym wosku zdecydowanie róże są tylko w opisie, bo w rzeczywistości w ogóle ich nie czuć. Ja wyczuwam zapach ogrodowych kwiatów z nutką miodu. Kiedy w kominku pali się ten wosk to nie mam ochoty wychodzić z pokoju a zapach przestaje się rozprzestrzeniać dopiero wtedy gdy podgrzewacz się wypali i nawet po wypaleniu czuć go w całym domu.
Picket Fence idealnie nadaje się na wiosnę i lato, jest niezwykle przyjemny i delikatny, na pewno przypadnie do gustu każdej Pani domu, która ceni sobie spokój i harmonię. Wyobraźcie sobie przydomowy płotek porośnięty kwiatami, wygrzany przez słońce a do tego wszystkiego dodaj słodycz miodu - czujesz? Tak właśnie pachnie Picket Fence :)


1 komentarz:

Dziękuję, że ze mną jesteś :)