15 czerwca 2014

Cintamani: Citrosept

Dzięki uprzejmości zespołu Cintamani, dostałam szansę na przetestowanie dwóch produktów jakimi są: Citrosept Forte Acerola z ekstraktem, z grejpfruta oraz Citrosept Dental. Paczka od Cintamani przyszła bardzo szybko, dosłownie z dnia na dzień :) Jest to moja pierwsza współpraca :)





Na początek chciałabym zacząć od Citrosept Forte Acerola (10ml)
Kilka słów od producenta możecie przeczytać tutaj:


Ja osobiście dolewałam po dwadzieścia kropelek na szklankę wody, lub soku. Ekstrakt ten składa się w większości z grejpfruta, co czuć przy spożywaniu. Napój, do którego wlaliśmy kropelki staje się więc troszkę gorzki. Ma delikatny, pomarańczowy kolor i
 wbrew pozorom jest bezwonny.

Następnym produktem jest Citrosept Dental (15 g)
Kilka słów od producenta:

 Citrosept Dental nakładam codziennie po umyciu zębów na podniebienie. Jest gęsty, bezbarwny, bezwonny. Nakładając go na dziąsła, czy podniebienie przez chwilę możemy poczuć lekki dyskomfort, aczkolwiek po 2 minutach jest już całkowicie niewyczuwalny. Ogólnie rzecz biorąc oddech na dłużej pozostaje świeży przez co czujemy się bardziej komfortowo :)





Oba te produkty możecie znaleźć na stronie Cintamani, na którą Was serdecznie zapraszam. Kupicie te produkty w naprawdę niskich cenach! :)

13 komentarzy:

  1. znam ,bardzo dobry prodkut
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest bardzo dobry. Na pewno kupię go jeszcze nie raz :)

      Usuń
  2. super ja właśnie testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, coś słyszałam o tym żelu. Podobno rzeczywiście jest dobry.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, ja jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Ach... jakie świetne produkty! Czekam na ich dokładną recenzję ;))
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam oba produkty i jestem z nich zadowolona :)
    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam i chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno temu dużo słyszałam o tych produktach jako małych cudach, a teraz jakoś tak cisza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób je teraz właśnie testuje i ja spotykam się z samymi dobrymi opiniami na ich temat. Sama jestem z nich zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)