28 kwietnia 2014

Miss Sporty - 058 Malaga


Kiedyś malowałam usta tylko bezbarwnymi pomadkami, czy błyszczykami, ponieważ malowanie ust na czerwono było dla mnie zbyt wyzywające, a teraz wręcz przeciwnie. Uwielbiam mieć pomalowane usta, myślę, że czerwień na ustach dodaje kobiecie kobiecości i charakteru. Jakiś czas temu postanowiłam znaleźć dla siebie idealny odcień. Będąc w Rossmannie mój wybór padł właśnie na tą - Miss Sporty Perfect Color Lipstick o odcieniu nr. 058 - Malaga. Nie chciałam przepłacać za markę, dlatego postanowiłam znaleźć coś tańszego, ale równie dobrego.

 

Jak widać na zdjęciu, szminka ma bardzo intensywny kolor, co wcale mi nie przeszkadza, aczkolwiek używam jej tylko wtedy kiedy świeci słońce, ponieważ jestem strasznie blada i niezbyt się prezentuje na moich ustach kiedy jest ponuro. :d W takim razie kilka słów o niej:
*Jak już wcześniej wspomniałam ma bardzo intensywny kolor, jest mega czerwona,
*Ma prześliczny zapach kojarzący się trochę z ogórkiem, trochę z arbuzem :)
*Jest bardzo trwała, długo utrzymuje się na ustach,
*Bardzo dobrze się rozprowadza, ponieważ jest miękka, co może być jej plusem jak i minusem,
*Niska cena, ponieważ kosztowała mnie 9.99 zł
*Jest wydajna,
*Łatwa dostępność tych pomadek z Miss Sporty,
*Dość szeroka gama kolorów do wyboru,
*Opakowanie szminek jest solidne.
No, ale nie ma tak dobrze. Jeżeli nałożymy sama pomadkę na usta, bez uprzedniego nawilżenia, nasze usta staną się bardzo suche, co niestety później widać, dlatego moja ocena tej pomadki to 4,5/5

 


A tak wygląda na ustach:

___________________
Jeżeli macie jakieś pytania to możecie pisać tutaj:
testedcosmetics@onet.eu

15 komentarzy:

  1. Piękna ale ja nie czuję się dobrze w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suchość ust po pomadce dotyczy większość produktów , więc jak za tak niską cenę nie powinno to być problemem ;-) jak długo dokładnie się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego smaruję usta przed nałożeniem pomadki masełkiem z Nivea i jest okej :) To zależy, czy coś jemy, czy pijemy. Jeżeli tak to wiadomo, że pomadka krócej będzie się utrzymywała, ale normalnie utrzymuje się z 3 godziny.

      Usuń
  3. fajny odcień, czerwień wpadająca w pomarańcz ;) moja ulubiona....nie znoszę takich, które podchodzą pod róż :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma bardzo ostry kolor, jest mega czerwona, ale całe szczęście bardziej wpada w pomarańcz niż w róż, nie cierpię typowego różu, fuj ;d

      Usuń
  4. Czerwone usta wyglądają obłędnie:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  5. łady ten odcień :) faktycznie wpada w pomarańcz i jest raczej przeznaczona dla ciepłych typów urody :) szkoda że na mnie by się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie blada, dlatego maluję nią usta kiedy jest słońce na dworze, bo jak go nie ma to wyglądam tragicznie ;d

      Usuń
  6. mam tą pomadkę i uważam że warto się w taką zaopatrzyć :) obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapraszam. Chcesz zaobserwować, to zaobserwuj ;)

      Usuń
  8. Z czasem każda z nas chyba zaczyna malować usta czerwoną szminką.
    Wielbię swoją czerwoną pomadkę, gdy nie mam czasu na porządne zrobienie makijażu oka, wtedy same czerwone usta sprawiają się idealnie. : )

    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor szminki, mi niestety w takim nie jest do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szminka, pasują mi takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)