2 maja 2014

Nowości

Dzisiaj post trochę z innej beczki. Nie przychodzę z recenzją, a z kilkoma nowościami. Chciałabym co jakiś czas urozmaicić trochę wpisy na blogu i nie ograniczać go tylko do jednego :) Byłam ostatnio w galerii na małych zakupach, w sumie moim jedynym celem była jeansowa koszula, no, ale wiadomo, że nigdy na jednej rzeczy się nie kończy :)




 Koszula - Stradivarius



Spodnie - VILA
Lakiery - H&M
Perfumetki: Macadamia oraz Figa i śliwka - H&M

Macamia pachnie okropnie, ale śliwka i figa wręcz przeciwnie. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam je kupić, tym bardziej, że kosztowały tyle samo co lakiery, czyli tylko 2 zł! :)

Mascara Lovely Spectacular Me - Rossmann

A co za tym idzie - już niedługo możecie się spodziewać kolejnej recenzji :)



Świeczka, która pachnie jak waniliowa babeczka. Ma cudowny, słodki zapach. A kosztowała mnie tylko 2.99! :)




31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog.;-)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy! Gdzie można dostać ta świeczkę, bo uwielbiam wanilię? Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam ją w miejscowej drogerii :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też, pachną najładniej ze wszystkich, tak słodko :)

      Usuń
  4. Widze, ze zakupy sie udaly!

    Z przyjemnością obserwuję :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula ma świetny odcień, jest klasyczna i bez zbędnych dodatków - takiej właśnie szukam! Szczerze gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula - posiadam podobna i to właśnie ona jest głównym elementem najnowszego postu! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałam że makadamia będzie własnie ładnie pachnieć :) a tutaj taki psikus ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście sie strasznie nie podoba, może komuś innemu by sie podobała ;d

      Usuń
  8. ładnie tu masz : 3
    dodałam do obserwowanych, liczę na rewanż : *
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam Twój blog na modnapolka.pl na forum gdzie proponujesz wzajemną obserwacje lub chociaż komentowanie. Z reguły jestem przeciwna takim zabiegom bo często tylko się oszukują osoby, że "posiadają' czytelnika. Tak zwane robienie sztucznego tłumu!:) Jednakże zainteresowałam się Tobą ze względu na to, że nie prosisz o to by mieć obserwatorów aby zdobyć jakąś współprace, a po to, żeby mieć dla kogoś pisać (powiedzmy: z 5 na 20 będzie wchodzić nie tylko po to by ich też obserwować) Zaczęłam czytać wpis: ładnie bez błędów zdjęcia eleganckie jasne i wyraźne i taka swoboda,że widać iż robisz to dla przyjemności;) Chwali się chwali! Chcę Ciebie "czytać za każdym razem jak dodasz posta więc obserwuję nie dlatego że prosisz i nie liczę na rewanż ale dlatego, że mi się podoba;)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodnie :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to napisz że już obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Jeżeli Ci się podoba, to po prostu zaobserwuj ;)

      Usuń
  11. Śliczna koszula.U mnie nigdy nie dostałabym takiej taniej świeczki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      Kupiłam ją w drogerii STOP&SHOP. W niektórych miastach są te drogerie :)

      Usuń
  12. Ale świetna koszula i spodnie:)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta świeczka mnie mega zainteresowała muszę ją sprawdzić.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w drogeriach STOP&SHOP, przynajmniej u mnie w mieście :) Była jeszcze cynamonowa, ale mi się nie podobała :)

      Usuń
  14. Ubóstwiam koszule ! Od tych jensowych po zwykłe, A Twoja jest przepiękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio właśnie mam manie na te jeansowe! :D dziękuje ;*

      Usuń
  15. gdzie kupiłaś tą świeczkę o zapachu waniliiowym?:)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka świeczka, która pachnie, jak babeczka, to chyba nie jest dobry pomysł dla mnie, bo jestem na diecie i pewnie najdzie mnie ochota na słodkości :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)