21 lipca 2017

Summer look

Mój dwutygodniowy urlop powoli dobiega końca i od poniedziałku wracam do pracy. Swoje wakacje w tym roku spędziliśmy we Włoszech. Niedługo wezmę się za zdjęcia, więc postaram się coś tutaj Wam pokazać. Dzisiaj przychodzę do Was z moją letnią stylizacją na co dzień. Szczerze mówiąc rzadko kiedy noszę krótkie spodnie, spódniczki czy sukienki, bo mam wielkie kompleksy na punkcie swoich nóg i po prostu niezbyt je lubię, poza tym mam bardzo jasną karnację, co również bardzo przyczyniało się do tego, że ich nie nosiłam. W tym roku złapałam trochę promieni słonecznych, więc odsłaniam nogi zdecydowanie częściej niż zwykle :)



Na sobie mam słomiany kapelusz, którego kupiłam w Mohito z myślą o upałach we Włoszech i sprawdził się idealnie. Wzorzysty kombinezon dostałam w prezencie. Na nogach mam srebrne wiązane sandały z Reserved, które ostatnio są moimi ulubionymi. Torebka pochodzi z jednego z moich ulubiony sklepów Parfois.

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ;) Więcej uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana ;* <3
    Wpadnij do mnie - Niedawno znów powróciłam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za kombinezonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nigdy nie przepadałam i nigdy nie nosiłam, teraz tez nie jest to jakoś moja ulubiona część garderoby ale od czasu do czasu mogę ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygladasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look. Bardzo podobają mi się te kapelusze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)