28 marca 2017

Olivia Garden Ceramic + Ion Supreme (100% włosie z dzika)

Kilka tygodni temu zdecydowałam się zrezygnować ze szczotki Tangle Teezer i zastąpić ją szczotką z naturalnym włosiem. Moja TT zaczęła szarpać mi włosy i dźwięk plastiku podczas rozczesywania zaczął mi coraz bardziej przeszkadzać. Miałam nadzieję, że gdy zamienię ją na taką z włosiem to ich stan się pojawi.

Miałam do wyboru szczotkę, która jest w 100% pokryta naturalnym włosiem z dzika lub taką, która jest pokryta w 50% jonizującymi kolcami, a w 50% włosiem. Ostatecznie wybrałam tą z samego włosia, bo zależało mi na ochronie moich włosów. Moja szczotka to Olivia Garden Ceramic - Ion Supreme Boar, kupiłam ją w drogerii internetowej iperfumy.pl za 58.90 zł.
Moje włosy są długie i dość gęste, po umyciu czasami ciężko szczotce jest się przez nie przebić.


Trochę o specyfikacji szczotki:
• 100% włosie z dzika,
• ma nadawać włosom gładkość i blask,
• łagodna dla włosów i skóry,

Niestety szczotka bardzo mnie rozczarowała, bo jak się okazało wcale nie nadaje się do grubych włosów i zupełnie sobie z nimi nie radzi. Rozczesuje włosy u nasady i na długości tylko po wierzchu, a końców nie trzyma się w ogóle i mam wrażenie, że są jeszcze bardziej potargane jak przed. Kiedy suszę włosy lubię sobie je rozczesywać szczotką i są one wtedy uniesione u nasady. Tą szczotką było to niemożliwe bo włosy były przylizane. Po rozczesaniu bardzo elektryzowały mi się włosy i w ogóle nie mogłam sobie z nimi poradzić. Myślałam, że może włosy po jakimś czasie się przyzwyczają, więc dałam jej drugą szansę. Zaczęłam używać jej drugi tydzień, ale niestety efekty wciąż były takie same - po około dwóch tygodniach przestałam jej używać.

Szczerze mówiąc jestem bardzo zawiedziona, bo pokładałam w niej duże nadzieje i nie myślałam, że odstawie ją w kąt zaraz po tym jak zaczęłam jej używać. Myślę, że sprawdziłaby się o niebo lepiej przy cienkich włosach. A ja jestem na siebie trochę zła, że nie wybrałam tej wersji pół na pół bo może ona sprawdziłaby się lepiej.
• Jeżeli szukacie idealnej szczotki dla swoich włosów, to już niedługo pojawi się kolejna recenzja :)


7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie spełniła Twoich oczekiwań :/ Tym bardziej, że nie była najtańsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Twoich włosów lepsza by była ta, co i ja mam Olivia Garden Ceramic + Ion Supreme.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    Znam tą szczotkę, ale do moich grubych włosów by się chyba nie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Ja muszę przyznać, że boje się trochę wydać więcej na szczotkę m.in. przez to, że TT się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)