21 października 2016

Witaj jesień! Jak umilić sobie ponure jesienne dni?

W tym roku jeszcze ani razu nie widziałam naszej pięknej, złotej jesieni. Odkąd zaczęła się ta ponura pora roku, na dworze ciągle pada deszcz albo jest tak ciemno, że najchętniej nie wychodziłabym z domu. Ale nie można się poddawać i dać się chandrze dlatego mam dla Was kilka sposobów aby ją przezwyciężyć.

1. Herbata - Najlepiej jeśli będzie to nasza ulubiona herbata - może być z miodem, z cytryną, owocowa lub rozgrzewająca. Jak kto woli. W okresie jesieni i zimy częściej korzystam z kubka termicznego niż zwykłego, bo wtedy nasz napój na dłużej zatrzyma swoją temperaturę. Warto jednak pamiętać, że herbata w małej części wypłukuje magnez z organizmu dlatego zadbajmy oto aby codziennie uzupełniać jego nadmiary poprzez zażywanie witamin lub odpowiednie odżywianie. Niedobór magnezu powoduje m.in złe samopoczucie i osłabienie organizmu.

2. Coś słodkiego - Moją ulubioną "przekąską" w takie dni są ciasteczka korzenne. Ich zapach i smak przywołuje we mnie miłe i ciepłe wspomnienia - mogłabym je jeść bez przerwy.


3. Ciepły koc, sweter i skarpetki - Nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłych skarpetek i sweterka, a wieczorów bez koca. W domu nie zawsze jest idealnie ciepło dlatego trzeba sobie jakoś radzić.


4.Ulubiona książka  lub... fotoksiążka - Kiedy już wkręcicie się w to co dzieje się w książce to gwarantuje, że zapomnicie o bożym świecie i o tym jaka pogoda panuje za oknem. W poprzednim poście pisałam Wam, że bardzo lubię fotoksiążki i z każdego wyjazdu tworzę taki pamiątkowy album. Tej jesieni na pewno nie raz wyjmę książkę ze zdjęciami ze słonecznej Chorwacji!
















5. Ulubiony wosk w kominku - Większość z Was oszalała na punkcie zapachów od Yankee Candle czy Kringle Candle tak samo jak i ja, i na pewno macie swoje ulubione zapachy. Tej jesieni polecam Wam Grey od Kringle Candle oraz Honey Glow i Black Coconut od Yankee Candle. Recenzję tych wosków znajdziecie klikając na nazwy wosków. Są to zapachy, które otulą nas swoją słodyczą i ciepłem, a dzięki Grey'owi poczujemy się jak w ramionach ukochanego mężczyzny.


6. Muzyka - może być to albo muzyka wesoła albo taka, która zmusi nas do refleksji nad własnym życiem. Takie wieczory mogą być idealne do tego aby posiedzieć sam na sam ze sobą i przemyśleć kilka ważnych spraw lub poukładać sobie plan na lepsze jutro.

Mi ostatnio bardzo wpadły w ucho poniższe utwory, ale numerem jeden jest chyba Agnieszka Chylińska ♥

Jak Wy sobie jadzicie z taką pogodą? Niestety jest to okres, którego nie unikniemy i chcąc lub nie - za oknem będzie padał deszcz przez co będziemy mieli ochotę zapaść w zimowy sen. Ale jeśli będziemy trzymać się powyższych punktów to na pewno damy radę! :)




15 komentarzy:

  1. Słodkie bym dała nawet na pierwszym miejscu :) niestety akurat ta herbata średnio mi smakuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wieczorami oglądać jakiś film i pić ciepła herbatę. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie, choć jestem wtedy jednak bardziej skłonna do produktywnego spędzania czasu niż leniuchowania. Napisałam o tym również na moim blogu :0 Musze zaopatrzyć się w jakieś świeczki zapachowe:) Pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbata i świeczki zapachowe to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka i ciepły kocyk to jest to <3
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień w tym roku deszczowa, więc trzeba sobie jakoś umilać czas.
    Fotoksiążka to piękna pamiątka, mam taką z wakacji w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a lovely girly post)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Wszystko się w sumie zgadza! Muszę tylko zakupić woski do mojego kominka :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej zakopać się pod ciepłą kołderką albo kocykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam sie z kazdym punktem a najlepiej jak to wszystko polaczymy - pod kocem z herbatka i czyms slodkim bedziemy czytac ulubiona ksiazke <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam piosenkę Agnieszki Chylińskiej Królowa Łez.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie propozycja są dla mnie strzałem w 10! wczoraj oglądałam wakacyjne i imprezowe zdjęcia i uśmiałam się do łez :) lubię takie polepszacze :D
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku. Jesienią pije duże ilości herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)