2 marca 2016

Daily Makeup

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam mój codzienny, prosty makijaż. Codziennie wygląda on tak samo, ale co jakiś czas zmieniam kosmetyki.



Pierwszym krokiem jest nakładanie Podkładu. Ja używam niezastąpionego Camuflage'u 010 Ivory - Catrice. Jest to najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam i nigdy, przenigdy go już nie zamienię na żaden inny! Ma kremową konsystencje, nie zapycha skóry, łatwo się go nakłada, ale ja zawsze podgrzewam w dłoniach aby nakładało się go jeszcze lepiej. Opakowanie ma 3g, ale jest bardzo wydajne. Stosuję go na całą buzię, a mimo to starcza mi na około 2 miesiące. 

Później przychodzi czas na prasowany puder z Cosmepick o odcieniu ivory 03, który nakładam tylko i wyłącznie na policzki. Niestety moja skóra na czole jest bardzo sucha i kiedy je przypudruje to nie wygląda ono zbyt ładnie. Puder kupicie za 15.60 zł - jakość jest rewelacyjna! Dobrze kryje, nie świeci się i długo utrzymuje się na skórze. Do malowania używam pędzla Super Kabuki - Lily&Lolo.


Maskara jaką aktualnie używam to Eveline - Big Volume Lash. Szczerze Wam powiem, że na początku żałowałam, że ją kupiłam. Nie znałam wcześniej tego produktu, ani nie miałam nigdy tuszu tej firmy. Lubię tusze, które wydłużają, pogrubiają i pięknie rozdzielają rzęsy. Ten ma cienką, silikonową szczoteczkę. Kiedy pomalowałam nią rzęsy pierwszy raz to byłam zawiedziona - prawie wcale nie było widać jej na rzęsach. Z czasem jednak moje nastawienie do Big Volume Lash zmieniło się i bardzo ją polubiłam. Może to wszystko za sprawą tego, że na początku tusz był za rzadki? Z czasem zaczął na maksa wydłużać moje rzęsy, pogrubiać i rozdzielać je - czyli wszystko czego od idealnej maskary wymagam. 

Brwi podkreślam cieniem do powiek firmy Freedom i pędzelkiem do brwi od BrushArt. Na moich ustach zawsze króluje kolor różowy, a w tym przypadku naturalna pomadka Felicea o odcieniu nr 23





____________________________________
Zapraszam Was do obserwowania mnie na Instagramie:

11 komentarzy:

  1. Muszę sobie w końcu kupić kamuflaż Catrice. Szminka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż. Usta super i ten kolor pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie, tak na codzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż taki delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny delikatny makijaż i ten kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny i delikatny makijaż. ;) ja zdecydowanie bardziej stawiam na oczy niż usta, bo jakikolwiek kolor wygląda na nich fatalnie i najlepiej prezentuje się po prostu zwykły błyszczyk. ;) i fajny pędzel masz, też ostatnio zapragnęłam podobnego i liczę, że uda mi się go dostać w prezencie na dzień kobiet. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka ma świetny odcień :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie super! A makijaż bardzo ładny, kolor szminki przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, naturalny makijaż. Kolor pomadki w bardzo moim guście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)