31 lipca 2015

#Mix/Lipiec


1. Narzutka - Targ,
Bluzka - Mohito,
Spodnie - Miejscowy sklep,
Buty - H&M,
torebka - Lovelywholesale.
2. Koszula - New Yorker (Amisu),
Legginsy - Sinsay,
Buty - H&M
 Selfie, Bluza oversize - H&M, zdjęcie konkursowe.
 Ostatnio uwielbiam wodę z cytryną, ogórkiem, truskawką, limonką itp. w różnych kombinacjach :)
 Krem do biustu Soraya (Rossmann),
Gumka do włosów - Aliexpress,
Pędzle - H&M,
Krem - L'occitane.
 Balsam do ciała - Marks&Spencer,
Paletka błyszczyków do ust,
Pomadka - H&M.
Truskawka do herbaty - Aliexpress,
Bransoletka - prezent,
Pierścionki - Aliexpress,
Mały portfelik do małej torebki :)

20 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja bardzo ładna! Urocze te pędzelki! Polecam wodę z limonką i malinami <3 Skąd taka świetna butelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyprobuje! Kochana, butelkę kupiłam na Aliexpress :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne stylizacje i pomysł na zawartość butelki z wodą - nie ma nudy! Zapraszam do siebie w wolnej chwili na fotorelacje z Ibizy, ale piszę również na wiele innych tematów www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki, bardzo podoba mi się narzutka z pierwszych zdjęć
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny mix <3 ta butelka niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są świetne :) Meega ślicznie wyszłaś na zdjęciu konkursowym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jake masz śliczne włosy <3
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix! :) Ta paletka błyszczyków wygląda bardzo kusząco - od razu przykuła moją uwagę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie do wygrania w kolejnym rozdaniu na blogu :D

      Usuń
  8. Słodkie są te różowe pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te butelki z owocami, wyglądają jak by prosto ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda z cytryną, to coś, bez czego nie potrafię rozpocząć dnia :)

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://moskwasworld.blogspot.com/
    Dopiero niedawno odnowiłam bloga i liczę na jakieś wsparcie, bo przez nieobecność straciłam dużo czytelników :( Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze te butelki! Najlepsza wg mnie to woda z cytryną. Nie tylko szybko orzeźwia, ale jest pyszna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta narzutka jak i torba, a pierścionki to już wgl mega.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam My bottle. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteś :)